همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، مازندران با ۶۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های داغستان و تهران به ترتیب با ۵۷ و ۴۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان این پيكارها که روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 بهمن) با حضور 261 کشتی گیر از 16 تیم داخلی و 4 تیم خارجی آذربایجان، داغستان روسیه، ارمنستان و گرجستان در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد، تیم‌های جمهوری آذربایجان، گیلان و توابع تهران به ترتیب با 47 ، 37 و 33 امتیاز چهارم تا ششم شدند.


- نتایج انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

وزن 50 کیلوگرم: محمد خان از داغستان اول، علی فاتحی از توابع تهران دوم و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی‌نژاد و علی عباس رضا‌زاده از آذربایجان سوم مشترک شدند.

وزن 55 کیلوگرم: عباس ماگمداف از داغستان اول، عبدالله شاخایف از داغستان دوم، حسین خدیور از بیمه رازی هاشمی‌نژاد و کاوه رحمت‌آبادی از شهریار سوم شدند.

در 60 کیلوگرم: احمد عبدالله از داغستان اول، توفیق صادق‌لی از آذربایجان دوم، علی مقصودی از تهران و محمد نامجومطلق از گیلان سوم مشترک شدند.

در 66 کیلوگرم: محمد متقی‌نیا از خراسان رضوی اول، مجتبی عموزاده ازبیمه رازی هاشمی‌نژاد دوم، میلاد حسین‌پور از گیلان و سای فولاد علی بلاد از داغستان سوم مشترك شدند.

در وزن 74 کیلوگرم: جمال عبادی از نفت امیدیه اول، ماگمود آسترودین از داغستان دوم، صادق پاریاب از گیلان و نیما اشقاقی ازبیمه رازی سوم مشترك شدند.

در 84 کیلوگرم: حاجی محمد نجم‌الدین‌اف از داغستان اول، مجتبی شاهانی از تهران دوم، محمدجواد حسینی از بیمه رازی هاشمی‌نژاد و میر سید محمدحسین میرباغبان از تهران سوم مشترك شدند.

در 96 کیلوگرم: امیرحسین میرباباشاهی از گیلان اول، دانیال شریعتی از همدان دوم، شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی‌اصغر اکبری از بیمه رازی هاشمی‌نژاد مشترک سوم شدند.

در 120 کیلوگرم: محمد مرادی از کرمانشاه اول، محسن سیر از بیمه رازی هاشمی‌نژاد دوم، صابر کلی آزاد و شایان جدیدزاده از توابع تهران سوم مشترك شدند.

محمدابراهیم امامی، رئیس کمیته داوران به عنوان نماینده فدراسیون کشتی ناظر این رقابت‌ها بود.

 

کد خبر 324115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha